Značka Bugatti

Celosvětově rozšířená evropská módní značka Bugatti je synonymem nejvyšší kvality a maximální spokojenosti zákazníků. Ve svých dokonale propracovaných módních obuvních kolekcích nabízí moderní, stejně jako extravagantní ale také klasické modely pánské a nově též dámské obuvi. Každý srdcem i duší „Evropan“ si zde vybere to nejkvalitnější a nejpohodlnější obutí vhodné ke každé příležitosti a do každého počasí. Obuvnická značka Bugatti si zakládá především na kvalitě a prvotřídním zpracování výhradně toho nejlepšího materiálu a v neposlední řadě též na dokonalém provedení jednotlivých bot. Společnost AstorMüller AG zastřešující značku Bugatti si stanovila jako hlavní motto myšlenku obouvat Evropany do evropských bot, pod heslem „The European Brand“.

Znalosti děděné po předcích

Na počátku obuvnické firmy Bugatti stál Johann Müller, který si ve vestfálském městečku Schwelm založil malou manufakturu na výrobu ručně dělaných bot. Netrvalo to dlouho a Johann Müller se velice proslavil nejen ve Schwelmu, ale také v širokém dalekém okolí. Dokonce se označení „boty jako od Müllera“ stalo ztělesněním vysoké kvality, vestfálské obuvnické tradice a starých dobrých zlatých ručiček. V tradici Johanna Müllera pokračoval syn Hans, který se v otcově celoživotní práci nejen vzhlédl, ale především zatoužil povznést jeho celoživotní dílo o stupeň výše a pokusit se místo Schwelmu a Vestfálska obouvat rovnou celou Evropu.

Obuvnictví v krvi

Hans Müller šel v otcových šlépějích skutečně dokonale. Mezi lety 1950 – 1975 pracoval velice usilovně a podařilo se mu odkoupit společnosti Karstadt, Leiser a GEB. Na základě bohatých otcových zkušeností a za velké pomoci a podpory své ženy Britty nakonec Hans Müller založil svou vlastní obuvnickou agenturu. Hlavní inspiraci při vytváření nové kolekce čerpal se svými spolupracovníky především z italských a portugalských vzorů. V roce 1978 tak mohlo dojít je vzniku samotné značky Bugatti, kdy obchodní oddělení společnosti chtělo nalézt pro značku italsky znějící jméno, a nejjednodušší jim připadlo, nalézt toto jméno v milánském telefonním seznamu. A tak vznikla obuvnická značka Bugatti, která tak dokonale zaštiťuje a spojuje mimo jiné italské, francouzské a německé tradice, stejně jako je tomu u stejnojmenné automobilové značky.

Business se dělá od kolébky

Rodinná tradice rozhodně nezanikla ani po nastoupení nového vedení společnosti, které v roce 1984 převzal po Hansi Müllerovi vlastní syn Tim Torsten Müller. V roce 1990 se agentura změnila na distribuční společnost „AM Company“, stejně jako se usadila v Itálii. Ovšem již v roce 1993 se kanceláře společnosti znovu přestěhovaly do průmyslové zóny obuvnické metropole Pirmasens v německém Porýní – Falcu. Veškerý vývoj nových modelů se navíc ihned v roce 1995 přesunul do speciálně postavené továrny v Tunisu, kterou zde nechal speciálně zřídit Tim Torsten Müller.

Na úsvitu pokroku

Od roku 1998 se nevídaně zrychlilo tempo uvádění nových módních kolekcí na trh. Tim Torsten Müller ve spolupráci se svou na vývoj orientovanou společností v Itálii uvedl každým rokem mezi šesti až osmi kolekcemi, a tyto způsoby platí ve společnosti pana Müllera dodnes. Díky tomu se podařilo obuvnické společnosti velice flexibilně reagovat na stále se měnící požadavky trhu, a to podstatně dříve, než tomu bylo u konkurence.

Neustálé změny znamenají úspěch

Společnost se neustále zvětšovala a zaměstnávala čím dál tím více lidí, s růstem nově vzniklé společnosti AstorMüller AG šel také ruku v ruce úspěch. Zákazníci si velice rychle všimli zaručené kvality, kterou jim značka Bugatti může poskytnout, což jenom přiživovalo úspěšnost podnikání pana Müllera. Od roku 2009 začalo Bugatti nabízet také dámské kolekce. Boty vhodné nejen do společnosti, ale také volnočasové aktivity, díky čemuž tak mohou konečně uspokojit potřeby všech.

Boty s lidskou tváří

Není mnoho společností, které by si mohly na vývěsní štít svých prodejen nechat napsat nápis „Společnost s lidskou tváří“. Značkové obchody Bugatti by ovšem takovéto vývěsní štíty mít mohly. Tim Torsten Müller vsadil při svém podnikání na jednoduchá pravidla, která se mu mnohonásobně vyplatila a potvrdila. Společnost AstorMüller zahrnující značku Bugatti se jasně kloní k jednoduché struktuře vedení. V jejich útrobách se neskrývá zbytečně složitá pyramidální hierarchie vedení, ale naopak zde každý zaměstnanec představuje jeden z článků řetězce a z toho také každému plyne jeho osobní zodpovědnost. Pouze díky dodržování těchto pravidel je společnost schopná rychle a flexibilně uspokojovat i ty nejmenší a nejnepatrnější požadavky trhu. A potvrzují to také rostoucí hodnoty obchodního sektoru.